400_100_tevredenduim_smiley.png

 

Het gaat er bij AutoVermeulen om dat u als klant 100% tevreden bent. Elke dag weer werken wij er met z'n allen hard aan om dit te realiseren. Eén van onze speerpunten is dan ook; herkend worden als een van de beste bedrijven in de regio op het gebied van service en dienstverlening.

Wij vragen regelmatig onze klanten - na aanschaf van een auto, het laten uitvoeren van een onderhoudsbeurt of na een reparatie - mee te werken aan een klanttevredenheidsonderzoek. Wij zijn namelijk oprecht geïnteresseerd in wat u van ons vindt, van ons werk, van de ontvangst en van het comfort van onze vestiging.

Oók als u onverhoopt niet helemaal tevreden mocht zijn willen wij dat graag van u weten. Geeft u ons dan alstublieft de kans om uw ontevredenheid weg te nemen en u alsnog tevreden te stellen. U kunt zich wenden tot de verkoopadviseur of tot één van onze medewerkers aan de receptiebalie.

In ons klanttevredenheidsonderzoek kennen wij drie vormen van tevredenheid, gekoppeld aan de hieronder vermelde puntentoekenning/waarderingscijfer.

 

Waarderingscijfer 9 of 10 

400_groen.png  

Waarderingscijfer 7 of 8

400_oranje.png

 

Waarderingscijfer 1 t/m 6

400_rood.png

 

AutoVermeulen belt u!


Wilt u AutoVermeulen iets vragen?



E

|

info@autovermeulen.nl


T

|

(0113) 56 18 12

Realisatie: Auto-Mark / TiDi Graphics