Veel gestelde vragen

Goes, Voorjaar 2021

Vorig jaar hebben we u reeds op de hoogte gesteld van de veranderingen omtrent Kia, en we zijn dan ook trots om te kunnen mededelen dat het per 1 mei aanstaande eindelijk zover is. AutoVermeulen start officieel als Onafhankelijk Expert in Kia. Deze nieuwe status biedt ons de mogelijkheid om 100% te zijn wie we willen zijn; een familiebedrijf waarbij aandacht voor auto én klant hand in hand gaan. Service verlenen vanuit ons hart, maar met verstand van zaken!

Kia Nederland – de importeur van Kia – heeft per 1 mei een nieuwe dealer van Kia aangesteld voor de provincie Zeeland. De nieuwe dealer* is onderdeel van een nog grotere zgn. dealerholding met meer dan 70 vestigingen die jaarlijks 35.000 auto’s verkoopt van de 10 merken die ze voeren. Een groot contrast dus met ons bedrijf. Wij wensen de nieuwe Kia dealer heel veel succes met het merk Kia. Maar dit wil niet zeggen dat u bij ons niet meer welkom bent, of erger nog dat u naar de nieuwe dealer MOET. Om alle onduidelijkheid weg te nemen hebben wij de meest gestelde vragen voor u beantwoord. Heeft u toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

Veel gestelde vragen

Ik heb wel/niet een brief ontvangen van Kia.

Kia Nederland heeft per brief zoveel mogelijk Kia rijders op de hoogte gesteld van de aanstelling van de nieuwe dealer*. Omdat iedereen kan aangeven wel of geen post/mailingen te ontvangen heeft niet iedereen deze brief ontvangen. Dit geldt ook voor de brief die wij hebben verstuurd. Wij kunnen ons voorstellen dat dit tot onduidelijkheden kan leiden, daarom (nogmaals) onze verstuurde brief.

MOET ik nu met mijn Kia naar de nieuwe dealer*?

Nee natuur lijk niet. u moet helemaal niets, umág naar de nieuwe dealer*. Maar u bent bij ons net zo welkom als altijd. Wij kennen immers u en uw auto en met 3 decennia ervaring met het merk Kia kunnen wij ons met recht Expert in Kia noemen.

Hoe zit het met garantie op mijn Kia?

Kiest u bij ons voor FabrieksOnderhoud? Dan behoud uw auto automatisch zijn fabrieksgarantie, dat garanderen we! We onderhouden uw auto precies zoals wordt voorgeschreven door de fabrikant, helemaal op maat voor uw type, bouwjaar en kilometerstand. Bovendien maken wij bij FabrieksOnderhoud altijd gebruik van originele onderdelen. Meer over fabrieksgarantie >>>

Hoe zit het met wegenhulp?

Heeft u gekozen voor FabrieksOnderhoud? Dan is pechhulp standaard voor u geregeld. 24 uur per dag, 7 dagen in de week wordt u geholpen bij autopech in heel Nederland. Na de onderhoudsbeurt verlengen wij de pechhulp voor het komende jaar, waarmee we ervoor zorgen dat u zorgeloos de weg op kan. Liever pechhulp in heel Europa? Voor een kleine meerprijs is het geregeld.

Per 1 april 2023 zijn wij overgestapt naar een nieuwe pechhulp. Bij FabrieksOnderhoud krijgt u standaard één jaar Pechhulp Nederland (excl. woonplaats) van ons cadeau. Liever pechhulp in heel Europa? Voor slechts een kleine meerprijs zorgen wij dat u in heel Europa gegarandeerd bent van hulp bij pech onderweg. Meer over pechhulp >>>

Hoe zit het met navigatieupdates?

Om het navigatiesysteem van uw Kia actueel te houden, zijn regelmatig kaartupdates nodig. Regelmatig – maar in ieder geval jaarlijks – wordt er een nieuwe update verstrekt, hiermee houden we uw navigatiesysteem en daarmee uw Kia up-to-date. Tijdens FabrieksOnderhoud van uw Kia is de jaarlijkse update bovendien gratis, zoals u van ons gewend was. Meer over navigatieupdates >>>


Neem contact met ons op


Heeft u vragen? Geen probleem, we helpen u heel graag persoonlijk verder.

Of klik op onderstaande knoppen voor onze contactpagina, routebeschrijving en openingstijden:

* Uiteraard is de naam van de nieuwe dealer ons bekend maar vinden wij het niet gepast deze op onze website te noemen, op uw verzoek voorzien wij u van meer informatie.

HomeVeel gestelde vragen